Khamis, 6 Disember 2012

Mood Busy Again...

Assalamualaikum...
petang ari...aku masih dalam kebusyan...
ade yg sempat aku jenguk aku cuba ye...
ni nyinggah sekejap je...
ralat plak bile hari bekerja tiada entri...
duk godek2 fb jumpa ini..terus terkenan....
2 minggu ni aku cukup busy,...
kerja vs study......dua2 banyak kerja...
dua2 kene ade komitmen....
sorry uols....ruang yg terhad nak jenjalan rumah uols lelama..
da settle aku ttp akan ziarah n kunjung balas....
hope...kata pesanan Luqman Al Hakim menjadi pegangan...
tadaaa....
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

22 ulasan:

  1. as salam

    fya akak baca kebusy an tu ingatkan bosan..hehe:)

    BalasPadam
  2. study+keje mmg memerlukan komitmen yg tinggi.. semoga sukses dlm dua2 bidang:)

    BalasPadam
  3. Baca pesanaan yg Rieda tepek terkena batang hidung kakak rasanya. Bila solat kadang memang melayang - patah balik - melayang lagi - gitulah. Kadang hal kat dapur pun boleh mengganggu...

    Tipis betul iman kan..

    BalasPadam
  4. mmg kalau busy nak apapun susah kan !

    BalasPadam
  5. kita serupa...bz sangat rasa...tp leh plk curik2 masa blogwalking ni...hehe...

    BalasPadam
  6. nice.. semoga jadik panduan pd kiter semua.. tc yer dear.. settlekan yg penting dulu.. free2 kang baru leh berblog.. :)

    BalasPadam
  7. kak saya pon dah berhari2 takjenguk umah akak niihh...memandangkan tengah pree..haa pe lagi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu la...kalo x kunjung bls..mau terperam dalam ni lelame kan..

      Padam
  8. xper kak settle dulu mn yg penting...ada ms baru bw

    BalasPadam
  9. mmg.. bukan sng nak pikul 2 t'jawab skali gus.. pelajar & kerja..ke 2-2nya perlu komitmen y tinggi kan.. lg2 y dah berkeluarga..lg besar pgorbanan tu

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT