Ahad, 9 Disember 2012

Oh Assignment!

Assalamualaikum....
Alhamdulilah...last week berada dalam tahap busy maksima...this week, da mule  pelan-pelan kayuh...ape tu?heee...gi intro dlu ok...

Start dari last week lg mmg kerja kat opis banyak sgt...aku akur la bile opis mintak sedia kan itu ini.. saat terdesak dengan bayaran bantuan...itu hal kerja...

then my classmate plak cakap da sedia utk ORAL BI? ni memang mengejutkan aku...rase da hampir 2 minggu x jejak portal USM  n xtau menahu pasal oral ni..then bile classmate ckp 7hb dis 2012 tu ade oral BI...kene speaking lagi la...terus kelam kabut aku..preparation? hari khamis tu je sempat buat ape yg perlu...yg gelabah..aku siap beli paper NST kunun nak practise lidah speakang le...tapi haram baca pon tidak paper tu...tgk gambo aje..hee..bukan oral je yg kene settle..bahkan aku perlu submit 2 assignmnt bulan ni due date nye..huuu, rase nak nangis lagi....oh my English..ape kene mengena plak nih...

Maka, ari ini da dapat bernyawa lagi sikit le....udara...kerja opis pon mula under kontrol bile da submit semua kehendak orang atasan...cume kerja hakiki harian yg masih pelan2 aku kayuh.....sikit udara lagi...
aku da mule jejakkan kaki ke portal lagi untuk intai mane2 assignmnt yg da nak expired...
ok! assignmnt masih ade but the date....baik siapkan payung sblm hujan...amik wat pengajaran...motivasi utk diri aku sendiri....

JKA 319..cam pic kat atas...salah satu subjek yg aku amik  perlu aku submit before 15th dec,...so ingat la mek oi...walaupon just hantar tajuk n emel..but praktice makes perfect...aku da start pening kepala...malam ni da kene wat ape yg perlu...ni le bahana nye jadik student sambil kerja...anak2...mintak papa jaga ye...

oh ye...sblm terlupa...thanks sgt kat uols, walaupon aku hanya tinggalkan jejak yg simple, but uols still singgah belog aku yg x semenggah nih..thanks atas komen2 uols...walaopun aku masih busy dengan kerja vs study but aku akan pelan-pelan kayuh...suke benor ayat tu.. , aku akan singgah mane2 belog...ok...!
pelan-pelan kayuh...tadaaa..
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

12 ulasan:

  1. fuhh! teringat masa study dulu..sesak nafas dibueknyer...alhamdulillah da selesai awl tahun aritu...ni tgh enjoy2 kan diri dan baru aktif smula berblog....hehehe

    pelan-pelan kayuh...kayuh jgn tak kayuh!!!
    all the best and gud luck...study biar gabak..result biar sebak!...hahahaha

    BalasPadam
  2. owh akak study lg erk...gud luck kak...
    mmg mencabar kan belajar sambil bekerja pastu nk urus rumahtangga lagi..moga semuanya dipermudahkan..In Shaa Allah

    BalasPadam
  3. selamat menyiapkan assingment..
    jgn stress2 tau :D
    cool ;D

    BalasPadam
  4. tu pun dah nampak sibuj je bunyinya...padat je bunyinya...takut lak mendengarnya

    BalasPadam
  5. owhh... assignement tu.. apa2 pon gud luck buat awak..buat y terbaik ye.. lya dah xlarat nk samb2 blajar lagi kot,

    BalasPadam
  6. Semoga semuanya berjalan lancar yer ;-)

    BalasPadam
  7. pelan2 kayuh.. hehe.. slmt maju jaya:)

    BalasPadam
  8. Kakak salute pada Rieda. Walau busy tapi semuanya dapat dilakukan dgn baik.

    BalasPadam
  9. rajin2kanlah diri yerk...
    dah speaking berabukler ni... selesai...

    BalasPadam
  10. zaman tu dah berlalu bg tirana aduka.hehehe tapi sronok!

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT