Isnin, 21 Januari 2013

Berkampung Lagi di Sini..

Assalamualaikum semua...
20/01/2013 : sekitar jam 9.00 pagi sudah memulakan perjalanan ke Penang tumpang kereta kawan... dengan lafaz bismillah dan doa. sekitar jam 5.00 petang juge..aku tersadai di USM..salah sebuah hostel...oleh kerana bilik yg di sediakan utk student yg sampai awal..maka kite x cukup blk utk rest mlm ni.. malas nk bergaduh n letih gile da ni..aku n team ke Seameo REcsam..menginap di situ...

21/01/2013 : Jam 7.15 pagi tadi..aku n team bergerak dari hotel ke USM...duduk punye duduk dpt le register untuk dorm hostel...lega...then aku bergegas ke Dewan peperiksaan utama USM utk daftar kehadiran..then..2 kerja settle..

ni bekalan pakaian, makanan,peralatan,,yg perlu aku bwak...x ke banyak?mau tidak..nak patah bahu membawa..dah la park kete jauh...satu bakul buku n printer masih dalam kereta..x larat nk bawak da..esok le plak angkut,.,
Aku tunggu kawan aku lagi sorang...kesian plak dia sensorang bila partner blik dia terpaksa stay kat luar psal duduk ngan asbennya..da bersembang ngan kawan yg dari Kelate n makan..aku n roomate..ke bilik tidur..sekitar jam 12.00 tgh hari...lebih..sapu, mop lantai, pasang cadar n siap...nampak...lega bila bahagian da setel..penat woo..
ni antara bekalan makanan yang dibawa...cukup ke stok 3 minggu kat sini...rasenye x...ade hari2 malas nk kuar aku guna la stok makanan ni semua..kalo rajin ke kafe je nak makan...

Alhamdulilah....semua da selamat..sampai, register masuk dorm, register kehadiran...cume tinggal siapkan assgnmnt, presentation,pergi kelas.. exam je lagi....Alhamdulilah...rase tahun ni x cerewet cam tahun2 sudah, yer la kat mane2 ade kekurangan..just redha jer la..Maka 3 minggu kat sini..as a student, jauh dr anak2  n suami...mereka memberikan sokongan penuh..
untuk uols jugak..atas doa dan harapan..thanks..Alhamdulilah.
Rase aku da pelan2 jejak uols..membace entri2 tertangguh uols...badan masih penat tapi hati x sabar nk jelajah rumah uols...tadaa...




..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

14 ulasan:

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT