Selasa, 22 Januari 2013

Mengisi sedikit waktu terluang...

Assalamualaikum...
9.30 mlm...baru aje sampai dari Tesco Sg Dua, membeli sedikit keperluan makanan dan peralatan untuk stok 3 minggu..x lupa juga menepau makanan lunch + dinner...heeee..ari ni dua kali je sempat makan ... bekpes pg tadi pukul 11.30 pagi then lunch cum supper jam 9.30 malam...hehee.ape ke beno ?YUP..benar.. oh ye tadi dari jam 5 hingga 7 ptg aku da selamat habiskan satu kelas JKA 319...

10.30  malam ...siapkan diri, mandi dan tukar pakaian..tadi mase blk dr Tesco Sg Dua aku sempat angkat satu bakul buku...mau x berat kalo modul semua tebal wei....sakit bahu angkat beg tadi x hilang..aku perlukan minyak le....

11.00 malam...membuka email..kut ade emel dr lecturer psl subjek yg perlu aku presentation but HAMPA...tiada..

aku meneruskan misi yg tertangguh banyak hari...mula menjelajah ke blog2 uols...Alhamdulilah, pelan2 kayuh..bukan banyak pon blog yg bertapa di blog ku ni..blog picisan..sape nk dtg ..heeee..Alhamdulilah... rase mane yg sempat aku lewati n tinggalkan jejak...jelaskan utang..pada yg sudi menyapa dan menjadi teman...syukria, kamsahanida...toce..12.10 mlm...mula meninjau ke portal usm,kut2 ade berita baru... (ekceli lebih menantikan berita bila vocher student RM250 nak  diedarkan...hee)...cam xde je berita je..ok oleh itu meneruskan misi menerjah blog2 yg sentiasa ke blog ku...tadaa...
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

14 ulasan:

  1. salam sis
    Lawatan ta di awal pg selasa

    BalasPadam
  2. saya pula beli keperluan rumah untuk dua minggu..
    dalam sebulan kena dua kali pergi cari barang

    BalasPadam
  3. Sekurang-kurangnya ada blog walau letih boleh juga merehatkan minda kan Ffya. Kakak bayangkan padat juga buat Ffya utk buat semua apa lagi menelaah, kalau kakak dan tidur agaknya hihi...

    BalasPadam
  4. ooooo rasa akak yang tercunggap2.. memang tak terkejar yerk... kalau akak memang tak laratler kot...

    BalasPadam
  5. hehehe...tq jugak sudi jenguk blog saya :p

    BalasPadam
  6. bestkan dapat voucher buku RM250 tue..ringan sikit beban

    BalasPadam
  7. ok, nnti2 singgah ye

    BalasPadam
  8. lya doakan smoga kursus y awk janlani ni bjln lncar ye.. 3 minggu..pejam celik..pejam celik.. tamatla...

    BalasPadam
  9. akak pun banyak ketinggalan komen kat blog kawan2..rasa guilty sgt2

    BalasPadam
  10. thanks dear sbb sudi singgah blog ayu..
    dah start belajar yer.. moga sukses yer..

    BalasPadam
  11. pelan2 kayuh kak...saya pon pelan2 balas jejak ni heheeee

    BalasPadam
  12. semoga selamat di sana :D
    jaga diri..minyak dah dapat :D

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT