Selasa, 8 Januari 2013

Seronok bila dapat hadiah kan!!!

Assalamualaikum semua....
bape ari tanpa entri....aku sempat buka je..
nak menaip n jenjalan langsung x dang....busy sesangat...
citer psl peristiwa khamis lepas...aku n kakak balik dr opis da malam..
sampai 9.30 malam then papa terus cakap
Happy besday ma...sorry la xde hadiah..
tahun lepas kan da dapat iphone 4s ..so double tahun ye...
'xpe la pa, lgpon da tua2 ni hadiah ape lagi nye'
tetiba dia senyum n amik satu bungkusan bagi aku..
sorry x larat nak tunggu jam 12...
horay..dalam ati..tunjuk kat luar nampak excited nk hadiah
tapi tengok le sapa lg excited..bile aku pegang dua2 berebut...
kakak yg excited konon hadiah dia...heee
adik masam je..kakak x kasi can kat Wina..
see..
tengok le keterujaan kakak lagi....aku tengok je...
biar la kakak buka ye..
tadaaa....Galaxy tab 7.7...
memang idaman aku dari tahun lepas....
aku memang da berpakat ngan Wani nak beli ni...
senang kiteorg as a student nk tgk video, assignmnt, bukak portal usm..
semua utk keperluan pjj la.bile aku suarakan kat papa,...
xtau plak dia makbulkan permintaan ku 'selamat duit ku'
Alhamdulilah..thanks papa...
skrg ni kakak asik kata ni dia punya..
tablet pc yg miliknya dikatakan milik adik...
amboi dapat baru..yg lama xnak ye...

pst; nnt aku singgah rumah uols ok..nak setelkan kerja dlu..byk keje ni..x menang tangan lagi.....kerja perlu setel psl next week aku da fly ke USM....
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

16 ulasan:

  1. wah~best nyer dpat hadiah...:) suke2..nieyl pun idam kan yang same...:)

    BalasPadam
  2. hepy bday..bestnya fapat hadiah..baiknya papa tapi anak-anak pula yg tolong bukakan hehehe

    BalasPadam
  3. Kakak dgn adik kalau nak hadiah macam mama punya kena mintak papalah. tak pun konsi aje dgn mama.

    Happy belated birthday buat ffya dari kakak. Syok kan dapat hadiah.

    BalasPadam
  4. Dah buka selolah ni, bolehlah kakcik bawa iPad kakcik ke pejabat. Kalau tidak ianya adalah teman setia Budak Sepet...

    BalasPadam
  5. pergghhh.... bleh blogwalking tiap waktu. hehehe

    BalasPadam
  6. kembang setaman la bila sisuami kasi hadiah....alhamdulillah bolehla settle urusan bljr pjj nnt...

    BalasPadam
  7. as-salam..bestnya dapat hadiah yg diimpikan:D

    fly ke usm jauhnya :D

    haha..promote la sgt kak.promoter tak berbayar..hihi
    try la sedap.kalau kurang suka mknan berlemak memng sesuai:D

    BalasPadam
  8. amboi mmg bestlah

    BalasPadam
  9. assalamualaikum..
    amboi ke main anaknya mcm kakak pulak dpt hadiah. keh3..
    best giler kot galaxy tu, sy xde tapi selalu kebas galaxy tunang punyer je.. hehe!
    sama2 la kita bizi pasni mrs faridah..

    huhu..

    BalasPadam
  10. fuhhhh.. hadiah sungguh lumayan ;-)

    BalasPadam
  11. adik baru bangun tidur ke..muka masam mencuka..hehehee

    BalasPadam
  12. best...MV dpt dr hubby yg 7.0..hehehe...mesti lepas ni memudahkan utk study

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT