Rabu, 27 Mac 2013

Merapu ape ntah !!!!!

 # kuih putu bambu...iwan beli kat pasar belakang opis...
terdampar di meja...masih aku x ceria..

 # kuih ape ntah nama....kak na beli diletakkan ke meja ku...
aku masih x ceria....
#paper bag Ariani..kalo dlu aku obses betul ngan tudung2 brand ini...tapi kini tidak lagi...
tudung 10 hengget pon aku bedal janji selesa..
salah satu arnab peliharaan adik...sini juga tempat mujuk anak2 ku makan
ingat senang ke...aku?

 alangkah seronoknye kan...dapat lepak kat sini...release tension..
buang kekusutan...aku serabut, kusut, moody..terbang jejauh.....
nak lari x? jom....




..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

11 ulasan:

  1. stress yer.. sabar yer.. nak gi pulau ke..meh lah ke pulau perhentian..hihik..

    BalasPadam
  2. lama tak makan putu bambu..susah nak cari yang sedap kat cni..

    BalasPadam
  3. putu bambu peberet kawe tu...

    BalasPadam
  4. byknyer cerita dlm satu N3 ni !

    BalasPadam
  5. best tu lepak tepi pantai..saya pon dah penat hari2 mengadap komputer

    BalasPadam
  6. lari jauh2 dari kekusutan ...
    akakpun kalau dapat duk tepi laut gitu alangkah..

    BalasPadam
  7. saya pun minat sgt dgn tudung ariani. tapi makin lama kualiti nya makin kurang. dh sma macam tudung biasa2 jer. pendapat sy lah. hehhehe.

    BalasPadam
  8. kenapa???? jom bercuti. CiM pown dh kusut ni, exam lg 2 weeks, tk baca apa lagi ni. lps exam msti kena release stress

    BalasPadam
  9. assalamualaikum...
    salam kenal.. singgah sini tengok menu tu.. putu buluh, sedappp ..

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT