Khamis, 28 Mac 2013

oh imo...

Assalamualaikum...
uols pernah dengar pasal imo ni x.?ke aku je yang jakun.....aku pon x pasti benda ni da lama or baru  wujud kat maya ni. but aku just nak citer kepentingan dia..

macam2chat room len gak..cam whatsApp, Tango, Viber ape2 lagi la...semua utk chit chat, borak. mms, tukar video bab kata segala mak nenek yg memudahkan komunikasi ni....tapi ini menggunakan samrt phone le kan..so pada yg xde tu? ape kes????

so dipanjangkan citer...aku kenal imo dalam 2 thun lepas kut...itu pun invite dari K.yana..kate nye easy for communication,free n syhhh...yg2 secrect la nk discuss....from that..before that kiteorg guna YM je..but ade some of us kene block YM kat opis...maka imo diperkenalkan....termasukla pada aku yg jakun ni....
bilada kenal maka jatuh cintan le..masa tu aku blom pakai sebarang smart phone pon...hingga lah suatu hari....my pc ade prob....n byk prog yg di block...maka terputus hubungan la kami...yerla masing2 kerja...nak kol kengkawan bile ade hal penting je..dan banyak citer kawan2 aku xtau...hampir setengah tahun kut aku diamkan diri dari imo...sehingga la aku dapat tab dari en somi.....then one of my friends yani mintak aku download balik imo ni kat tab dan..'cuba la da' n aku try....Alhamdulilah successful....adoi....

maka hari ini...aku sekali terjatuh cinta ngan imo ni....selalunye orang cakap patah tumbuh hilang berganti kan. yerlah jika dulu pc aku kene block bile bukak imo sampai aku serabut n abaikan imo....skrg by tab aku bole ber imo ngan kengkawanku walaupun aku cuti....kenape imo?...pasal x semua kawan2 aku pakai smart phone (iphone,s2,s3..jgn terasa ye)...kene faham le situasi tu kan..imo ni aku pakai ngan oldfriend la..kalo WhatsApp tu ngan opismate ku...maklum le diaorg phone canggih beb...

kat sini kami bergaduh hari2..membuli (ade org tu selalu jadi mangsa)....maka kerancakan kami bersembang, sent gambar, video, share lagu...share pictures, cume kalo someone yg diam je time tu, faham le dia busy..xpon berebut tab ngan anak2...heee.. kami kembali hangat...diaorg da lama...aku je yg baru excited kembali...so patah tumbuh yg lama jugak aku carik..yg berganti maybe my tab...yg lama imo tetap aku sayangi...kerna imo aku kembali dekat ngan diaorg..
oh ye...by imo ni jugak..kite bole sign by another account...cam aku pakai akaun yahoo je..kut fb pon bole..skype..n tgk le kat atas..so sesape yg nk ber imo ngan aku leh le invite kat farida_tru955@yahoo.com. psl aku mmg fail bab2 invite...(kurang pandai)...jakun skit bab2 it ni..heee



..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

7 ulasan:

  1. tak tau jugak saya..saya pun tak de nak chat ngan sapa2 pun...kawan2 semua yang dah kawin sibuk..

    BalasPadam
  2. alamak tak tahu menahu... lagi terukkan... akakni tak larat nak amek tahu tak sempat...

    BalasPadam
  3. owh..baru tau jugak. saya still guna sms..walaupun ada whatsup. hehe

    BalasPadam
  4. mcm2 chatroom skang ni. smpi dh tk terlayan...huhuhu...

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT