Ahad, 10 Mac 2013

Pulau Langkawi-1st day

Assalamualaikum kengkwan..
last week banyak kerja...ni hari pon ade kelije tp aku sudah marah2 orang psl depa aku xleh setel kelije aku..sementara menunggu..aku ke ke sini..sambungan citer pulau langkawi..dari jeti ke Langkapuri Inn tempat menginap kami dalam jam 5.45pm..letih sangat la time ni..
time ni baru sampai...dari awal sampai akhir aku x amik gambar semua..so semua pic yg ade hasil anak buahku 'akim' yg amik..aku bg arahan sekali je..dia yg snap dari awal ke akhir. ni  view pantai dari bilik kami.

suasana pantai Cenang,, best kan...tenang dan harmoni..

ni yang aku suke...view ni sangat cantik..tingat time honeymoon dlu...berdua duk layan matahari terbenam....skrg?

aktivti malam kami...lepas dinner..membuang waktu di lot2 kedai berdekatan..
untung menginap di Langkapuri inn...restaurant, shopping lot, kedai runcit semua ada...sediakan duit aje,..

post dari tuan tanah kedaung yg mmg letih gile..laki bini ..
tapi kalo datang sini rugi lepak kat bilik wei....
time ni x beli satu hapa pon...

stop dulu utk aktiviti 1st day kami di sini...x sempat nk jenjalan rumah uols lagi..aku nak setelkan kerja opis dlu ye...nnt aku pelan2 kayuh..tadaaa....


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

12 ulasan:

  1. Pasti byk soping nih...
    Cantik pmandangan senja tuh...

    BalasPadam
  2. weyhh nak kumpul duit nak labur kat sini la one day..cantik kan langkawi :)

    BalasPadam
  3. ada ole2 dari Langkawi tak...hehe

    BalasPadam
  4. duk kat pantai chenang memang snagat bestkan... tak yah gi jauh2 dah ada pantai.. malamnyer lak sangat menarik... isyh memang kalau gi langkawi akak nak duk kat pantai chenangjer...

    BalasPadam
  5. wah seronoknyer ke langkawi yer

    BalasPadam
  6. langkawi klu pergi memang tak puas..pantai memang cantik..pulau pon..:-)

    BalasPadam
  7. Mana boleh jenjalan di Langkawi duduk bilik aje Ffya. Mesti ada nak dibeli paling tidak coklat dan pinggan-mangkuk kan..

    BalasPadam
  8. Mesti best jalan2 sopink2 sakan...

    BalasPadam
  9. best x sis dok kt langkapuri?

    BalasPadam
  10. Salam Rieda,
    pekabar?
    hope sihat2 sentiasa..
    bz sungguh..
    kite mesej dpt kan?
    kite nak ucapkan terima kasih sgt2..sebab
    kasi hadiah kat twin, walaupun kite kenal di alam maya je.. May Allah Bless U!

    BalasPadam
  11. terasa nk p langkawi lg tgk gambar akak ni hehe

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT