Rabu, 6 Mac 2013

Akhirnya kami ke sini jugak...

Assalamualaikum.....
nk citer dr awal pagi lg.. tp kerja bertimbunn ni...aku masukkan gambar yg da teramik kat pulau di pc, pilih yg patut.. Pulau ? Alhamdulilah seperti dirancang...akhirnya percutian ke Pulau langkawi diteruskan..jam 5.45am kami bertolak dari Ganu..perjalanan juga berjalan lancar dan tenang..cuma aku sedikit mengejar masa untuk menaiki feri...dalam jam 2.50pm aku tiba di jeti Kuala Perlis dan jam 3.30pm kami menaiki feri..
dalam feri..muka yg excited kan....muka2 yg keletihan but kegembiraan depan mata..

Pulau Langkawi....aku datang lagi..kalo dlu sebagai trip honeymoon aku n en somi..
but kali ni..ngan 2 princess..mak..2 anak buahku, and adik n my sil

akhirnya tiba..dua lelaki baju putih tu..en somi n anak buahku..
mak yg depan sekali...

we are here...Alhamdulilah....sampai jugak...


maka akan ade citer berepisod la lepas ni..maklum le byk gambar...mcm uols jugak...mesti nk smpan sweet memory kat sini sbg tatapan akan datang..so tungguu...cewah macam orang layan sangat aku punye vacation kan...stop sini dlu ye..nnti sambung lagi..


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

13 ulasan:

  1. bestnyer..saya suka baca langkawi trip ni sbb ade perancangan nak gi sana..insya'allah..

    BalasPadam
  2. ooo..prgi bercuti ye.cepat up n3 ye :)

    BalasPadam
  3. tahniah!!....
    aku layan idaa...
    mu citerlaa...
    xcited nii..lame tgu n3 baru ekekeke

    BalasPadam
  4. oh langkawi....mesti shopping habis-habisan kan..

    BalasPadam
  5. sampai gak yerk... syukur... seronok tak terkirakan... doa dimakbulkan... Alhamdulillah...nnt tayang gambar kenangan ok..

    BalasPadam
  6. Sy pun plan nak pergi langkawi tp rancang2 tp bln jadi lagi bila dapat pergi..

    BalasPadam
  7. Kalau pergi bercuti ke oversea pun kalau tanpa insan tersayang apalah maknanye kan?? ada ole2 utk nealopah tak ni? hehehe

    BalasPadam
  8. bestnye tak sabar nk baca ni :)

    BalasPadam
  9. wah..bestn yer bercuti di langkawi..:-)

    BalasPadam
  10. alhamdulillah sampai juga..seronok kan satu family jalan-jalan..tunggu episod akan datang

    BalasPadam
  11. Alahai...M keluaq Langkawi la masa ni..ruginya tak dapat jumpa..

    BalasPadam
  12. satu2 nya tempat yang Mv teringing nak pegi

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT