Jumaat, 15 Mac 2013

Pulau Langkawi-Special edition

Assalamualaikum....
Masih citer yg sama di pulau Langkawi selagi x abih..tapi ni ni part baik punye..special edition..nape SE? pasal da sampai part aku nape ke sini..niat yg kedua...yerlah da dua part niatnye untuk happy kan mak...skrg turn happy kan hati aku..ape tidak nye? ce tengok pic2 bawah....

setelah selesai aktivity hari ke2...aku ke sini..Idaman Suri..nak survey kate ku...walhal time ni kedai da nak tutup..sanggup tu!
nampak x? balang2 kuih yg sememangnya cantik....teruja tengok..
paling aku suke tengok barang2 ni masa pi  kedai...baik yg atas, tengah n bawah...semua cantik...tapi harga kat sini bole tahan...

ni pun cantik jugak ye..buatan cina but still bole masak n masuk microwave...ingat ape yg nak beli je...

ni hari ke3..di awal pagi..aku menjengah ke Kompleks Pekan Rabu...RAMS home deco...ni lagik buat aku rambang mata...dengar le promoter tu citer ye...en somi duk pikir...pokai la aku lepas ni..tapi en somi mmg support ape yg aku beli..x tahan siap suh amik 2 set pinggan...'xle yg oii...lari budget mak'

akhirnya....antara yg terbeli..TERBELI? semua yg da niat nak beli...akhirnya mampu aku beli.Alhamdulilah..checking time le...nampak pic sebelah kanan..en somi da menongkat kepala...rungsing kut..duit banyak kuar....my SiL yg banyak tunjuk ajar mase beli ni...kate orang Alah membeli menang memakai..

sebelum balik..pose dulu.semua barang dalam kedai ni membuatkan aku teruja wei..cume duit je x teruja...sabar je hati...next year datang lagi erk...

setelah membeli di Rams..aku ke sini...HIG..semua tau kan..nak tengok ade perbezaan harga x? na nk silau harga coklat sekali..harga barang lebih kurang sama..cume dekat Rams aku tengok lebih up to date skit  coraknya...

ni masa da sampai kat tempat menginap...da siap beli semua..baru aku terpikir camne nak bawak balik semua barang ni..sendiri tanggung le makcik oiii....

so aktiviti hari ke3 ni xde ke?ade tp selepas lunch...thanks sangat kat mak sanggup jage anak2..layan my princess kat pantai, pujuk utk makan...semata2 x nak bg anak2 ikut aku pi beli barang2 ni semua..mak x bg aku bawak anak2 takut pecah,jatuh, rosak barang2 orang...tapi aku memang x berniat nak suh dia jaga ok..mak sendiri yang offer...Thanks again


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

11 ulasan:

  1. ooo kalu gini gayanya,nak kena stanby cash bebanyak ler..hehe..memang rambang mata ni..

    BalasPadam
  2. woow....lawo2 laa
    aku plak yg geram tengokk... :)

    BalasPadam
  3. banyaknya beli..shopping sakan ..hehe

    BalasPadam
  4. Kaum2 ibu memang suka beli balang2 kat Langkawi ni...
    Kalau AJ borong coklat je.... =D

    BalasPadam
  5. kalau gi jln2 tmpt shoping moping ni...mmg byklah brg yg kita akn terbeli. CiM pown mcm tu gak, malas nk bww bdk2 gi tmpt2 yg once broken consider sold ni. nasib baik mak mk kita ni memahami, kannnnn.....

    BalasPadam
  6. tidak sah ke Langkawi jika tidak singgah ke Idaman Suri tuh...hehe

    BalasPadam
  7. alamak bestnyer shopping.. habis duitpun takper lagipun barang keperluan gaktu.. sekali membeli tapi menang memakainyer..
    mak mestilah happykan ... selagi kita boleh bahagiakan hati dia kan...

    BalasPadam
  8. p langkawi mmg memborong sakan la kan hihihi

    BalasPadam
  9. syoknya depa g jenjalan..:) nak ikuttt

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT