Ahad, 14 April 2013

i'm a little stressed

Assalamualaikum wrth...

since last week..aku agak berperang dengan perasaan...then bile weekend menjelma aku habiskan sebaiknya dan berikrar utk kembali pulih minggu ni..TAPI...maybe dugaan kecil dari Nya...stress ini tetap kembali/.... bahkan menyerang ke nadi..ke urat saraf yg mencengkam hingga tertusuk ke hati...bab kerja...tentu sekali gara2 kekalutan yang berlaku di opis pepagi ari..dengan odit dalaman yang nak datang...dengan klien yang bertimpa datang namun pulang dengan tangan kosong...aku ingin memberikan perkhidmatan yang terbaik namun....di luar perancangan,,,

baik aku kuar sebelum kemarahan dan stress ini makin berlarutan..sebelum amarah ini dilampiaskan pada sesiapa..biarpun aku da muntahkan sedikit tekanan ini dekat group whatsApp..jauhkan tekanan ini sedikit.. beristighfar dan merenung diri..arghhh...semoga stress ini hilang..syhh pergi jejauh...aku tetiba ber emosi .. kawal kemarahan itu adalah baiknya..berdiam itu juga penawar.. Ya Allah...kejahatan yang dibalas kejahatan itu bukankah dendam..teringat pesanan kak tiha kat blognya...pesanan utk diri aku jugak...
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

5 ulasan:

  1. istighfar banyak2..semoga hilanglah stress tu

    BalasPadam
  2. sabar... pasti ada jalan penyelesaian kpd setiap masalah yg buat stress tu.. semoga dipermudahkan segala urusan..

    BalasPadam
  3. Ambil lah cuti sehari 2...g melancong. hehe

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT