Ahad, 23 Jun 2013

Aktiviti setelah selesai Exam...

Assalamualaikum.....
Ape kabor semua...?harap semua sehat dan gumbira...macam aku ni erk..>> Alhamdulilah hari jumaat baru 21/6/13 ade last paperku....bile aku kuar je melangkah dari dewan exam ghasenye ringan sedikit beban yg sarat...yerlah kat kepala ni banyak yg problem yg berserabut....kuar je dewan...tenang skit fikiranku...lepas da sembang ngan coursemate aku..aku balik le..baru teringat prut x diisi lagi sejak jam 8 pagi tadi..ni da 11.20 pagi..nasib sampai rumah chef bonda da siapkan nasi minyak gulai ayam kampung...cam raikan aku plak...heheee, lepas da kenyang, baru carik anak2...baik x mama nih?? tu pun sekejap je layan depa...aku ke bilik.....di sini aktiviti bermula...oopss sebelum tu, aku duk setelkan kain baju yang da berlipat tu 3 bakul beb..thanks mak...pakaian kotor kat bilik  bakul 1 bakul...macam kapal pecah bilik aku tau...yg aku ingat, lepas exam setel..lepas exam setel...haaa...then...

ni aktiviti nye....jgn uols tanye nape aku duk pack ni bagai...yerlah, kan rumah tunggu masa je nak siap, alasan yg x leh pakai, bulan pose nnti letih nak pack semua,,..aktiviti ni paling syok buat...
nasib anak buah tolong..aku just pilih2 mane nak masuk..ni 1st kotak, semua buku dan novel da siap pack..
x sabar nak pindah yer!!! yeay..pindah!!!

ni plak antara novel yg blom aku bace...di asingkan dari kotak dgn alasan nak baca..tanye skit?..ade ke masa nak membaca lagi..kan nnti banyak lagi barang yang nak pack..yerla, tetiba ade mood nak bace kan..sape tau kan!!!...

ni le aktiviti selepas exam yg aku buat...pack buat semua novel dan  siap label lagi..kan senang susun kat rumah baru nnti...lepas pack nove ni siap..aku beralih ke semua buku2 study...da siap susun n asingkan..tunggu nak masuk bilik la...hihii...Alhamdulilah, da tamat tahun 3 ni...cume rest bape bulan sblm melangkah ke final year....result blom tau..camner...bab result yg lemah tu...tapi padan la usaha x semengah tu,...Doakan kejayaan ku yer,,,!




..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

5 ulasan:

  1. wah banyak novel....kita x sempat nak beli2 novel ni...padan baca online jer...

    BalasPadam
  2. Dah selesailerni..syukur harap berjayalah hendaknyer... tu dia mood x sabat2ni

    BalasPadam
  3. mak aih.. banyaknyer.. kalau pas abes exam, selalu buku pon entah ke mana campaknyer... hehe...

    BalasPadam
  4. Usaha sudah, berjuang sudah tinggal tunggu result dan pasti doa dititip selalu. Insya-Allah Ffya. Kakak doakan sama moga yg baik berpihak pada Ffya. Pindah sebelum puasalah Ffya taklah letih. Kemas tak apa buat sikit-sikit. Novel dah boleh susun dulu dalam almari:)

    BalasPadam
  5. salam kenal, follow sini.. terharu blog sya masuk bloglist awak.. tp sy pulak baru follow awak hihihihi...

    banyaknya novel ...

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT