Khamis, 1 Ogos 2013

shining ke tidak?

Assalamualaikum...
hapdet pasal teratakku sikittttt!!!
Alhamdulilah..kerja2 mengemop lantai da selamat aku lakukan malam tadi...
wahh...ce tengok.!! da shining gitu...ni sementara tunggu kering betul..tu yg boleh nampak shining kan..kalo x, xde nak berkilat bagai.......

gigih aku mop satu rumah malam tadi....letih x usah cakap le...siang setel kan keje opis yg berlambak...memalam lak ke sini, bersihkan rumah ni plak...nak raya punye pasal..

InsyaAllah, jika tiada aral, kami satu family akan mengadakan satu solat hajat secara kecilan aje malam ni..first ingat nak buat lepas raya sekaligus dengan kenduri kesyukuran sempena masuk rumah baru ni.. tetapi ramai sangat request nak beraya kat sini...aku pon teruja nak pakai sekejap..so alang2 nak pakai tuk raya kejap...mak cakap le,,,kalo da nak masukkan barang, pakaian or apa2 le dalam rumah tu, buat solat hajat dulu...lebih baik!!sebab masa bukak tanah dulu x sempat buat ape2 pasal aku xde..

aku plan jadi mcm x jadi je..last2 jadi..panggil sedara mara n jiran terdekat kt rumah mak aku je...x sampai 15 orang pon..en somi pi discuss ngan anak sedara aku..so dia sanggup le imamkan semayang isya' terawih dan solat hajat sekaligus..amin...lagi senang keje kan..

so harap segala plan malam ni berjalan lancar..doa2 kan yer uols...
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

6 ulasan:

  1. Shinning sangat dear!
    nnti up n3 pasal majlis solat hajat yer.

    BalasPadam
  2. semoga berjalan lancar dan tahniah masuk rumah baru ^_^

    BalasPadam
  3. salam k.ffya....

    mmg shining uols...
    hihi.. alhamdulilah... tu la..seeloknye buat solat ajar b4 masuk dumah yg baru nkk didiami :)

    BalasPadam
  4. Wah,sempatlah beraya rumah baru thn nie?
    Memang bagus tu buat solat hajat dan terawih sekali kat rumah sblm masuk duduk.

    BalasPadam
  5. cantiknya rumah ida...angpau? x ada la ida..hehe

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT