Khamis, 1 Ogos 2013

Random pic jer la..

Assalamualaikum...
argh...sedikit stress..pepagi tadi elok bile aku terjah belog orang..
turn aku nak hapdet entri plak..line mmg @#$&*..ni pon mcm siput lembab...
so mood nak bercerita da sold out...aik..
ari ni random je la erk....amik pic2 yg ade...

aku duk gilakan bekas air ni plak....sangat cute dan comei...
duk beli susu dutch lady 456 utk kakak dapat free ni..
so kat rumah da ade 4 botol...

ni pon kegilaanku jugak...
dari last week aku asik book tupperware ni aje..
kalo beli 3 dpt percuma 1...
kiteorg pakat le...so now aku da ade 2 set...
oh ye...ade kek kat dalamnye...2 perisa..
kek double coklat tu memang best tau....
pemberian klien...
wah..wah...wah...sgt teruja bile pi rumah klien semalam..
klien sanggup kaitkan untuk aku n kawan2ku...
pekena ni bukak pose mmg best kan..
buah nangka pon di bagi pada kami...
thanks ye pd yg memberi!

ni jugak rezeki...
sesampai je kat opis tgh hari...
seorang klien datang mencari dan suh aku kuar dr opis..
satu plastik besar dibaginya aku sayur2 ni...
ni pon aku da agih kat kengkawan...
syukur...
Alhamdulilah rezeki ramadhan sentiasa ada....
tadi pergi rumah klien pon dapat rezeki lagi..
dapat buah ciku n pisang nangka...

ni la bulan keberkatan kan..dalam duk nak marah pasal internet buat hal dari pagi...sampai aku xleh loading sistem nak wat keje..ade rezeki masyuk...so motifnye...bulan pose ni x baik marah2...aik,, ade kene mengena ke ngan entri kat atas?heee...tadaa uols..




..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

8 ulasan:

  1. Semua org nak ganjaran Ffya. Itu yg akalu boleh nak bersedekah sebanyak boleh.

    Rezeki ramadhan yg kian akan menghilang... sedih kan.

    BalasPadam
  2. banyak tul.. rezeki bulan ramadhan... moga murah rezeki client tu lagi.. aminnnn

    BalasPadam
  3. moodpun boleh sold out yer... sabojerler..
    seonokler dapat gak kan... syukur ke hadratnyer...

    BalasPadam
  4. murah rezeki bulan posa ni yer..
    alhamdulillah..

    BalasPadam
  5. baiknya klien tu semua...murah rezeki

    BalasPadam
  6. bekas air tu lawa tapi mia dh besaq dah
    kalau tak nak jugak eheheh

    BalasPadam
  7. Murah rezeki ya,lebih2 lg bulan puasa nie,tupparware tu pun kwn2 share beli dpt murah sikit,tapi kak Nurul dpt free je dr ex boss akak.

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT