Ahad, 29 September 2013

Mereka sentiasa dihati...

asssalamualaikum..
lama sangat x hapdet citer...dan lama sgt aku x ke blog uols...
masih banyak kerja..dan aku x nak biarkan blog ni terus sepi...

hari tu...dalam kesibukan aku bekerja...tetamu jauh datang bertandang pada 14 sept 2013...ekceli plan mereka ni samar2 je...tapi maybe jodoh pertemuan terlalu kuat..maka berjumpa jugak kami di rumahku..datang untuk menikmati musim buah di tganu dan makan angin...
ni le dia ...ijan n z...makcik2 ni datang dari kl..beria nak jenjalan kat tganu...time ni kami melepak di Pantai Batu burok selepas dinner..yg tudung merah lak tu kawan aku yg da memang tinggal di sni..so bile derang ni turun..aktiviti berkumpul beramai tetap ada...

ni malam ke bape ntah...kiteorg dinner di bawah jambatan Kuala ibai.. yg berhadapan dgn aku tule...drebar tetap dan berpencen...Yani..yg drive dr KL hingga ke Tganu..dan kemana2 dia yg drive..superwomen kan..

yg sebelah aku tu x payah tanye le sapa..Mc yah pon time tu mmg bercuti n balik kg...dan 2 org ni memang bekerja satu kantor di Putrajaya...

geng ganurian...aku n ima memang stay kat kg halaman le...kami pon jarang berjumpa...kalo makcik2 Kl ni x datang...peluang aku n ima bertemu pon sukar le..maklum jadual aku banyak full wei..

hahaaa...agak2 mak cik ni tau x aku snap pic ni? Aunty Z yg selalu gelabah n panik...but sometimes berlagak cool macam xde ape2....ampun ya bu!

masa makcik2 KL ni datang..aku ade lagi satu program yg bertembung ngan date mereka...tp nasib ade si Ima yg boleh cover n bawak mereka jenjalan..mereka ini sentisa di hati aku...teman yg selalu bersama ketika susah dan senang...Ayat selalu Yani tuturkan..." korang je sedara2 yg aku ade..." bersahaja je ayat tp mendalam makna nye...pic2 yg aku tepek ni confirm dr haset derang coz aku phone bateri da kong...aku abadikan memori bersama mereka di sini...

pst; x sempat berkunjung lagi ke rumah uols..ampun ya...hutang ngan uols da banyak...


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

7 ulasan:

  1. best nyer jalan jalan ....teringin gak nk g ganu

    BalasPadam
  2. macam ni la bile geng2 lama bertemu kembali:)

    BalasPadam
  3. alamak jeles akak dah buat proposal nak gi pantai timur next year.. harap diterima... lehler jumpa ngan ieda... syioknyer lepak2

    BalasPadam
  4. seronok yer dapat berjimba-jimba bersama...

    BalasPadam
  5. as-salam. thanks kak :)

    semoga hubungan kalian kekal aamiin

    BalasPadam
  6. bestnya .... nnti kalau kitaorg g ganu leh jumpa awk kan... :)

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT