Khamis, 3 Oktober 2013

Tetapkan hati dan bersyukur

Assalamualaikum....
tetaplah selalu bersyukur atas apa yang diberikan oleh-Nya.....
aku tetap akur dengan ketentuan-Mu....
Syukur Alhamdulilah...

transformasi kerja sedang dilakukan di opis aku...bunyi macam gah dan hebat....tapi ekceli satu rombakan pengagihan kes2 bantuan dilakukan di opis..memaksa aku bertungkus lumus menyiapkan pelbagai tugasan sebelum semua kerja diserahkan kepada orang len...dan aku juga akan mendapat klien2 baru yang pelbagai skim dan usia....Transformasi...

di peringkat ini kesabaran aku sangat diperlukan....syukurlah di atas kesihatan yang diberikan....kerna aku dapat bergerak aktif dan sedikit ligat menyiapkan fail2 kes...

dan dalam berbelog plak..aku jauh ketinggalan....huuuu...miss u ols....i need fresh air...
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

13 ulasan:

  1. Tak apalah... dah sibuk, nak buat cemana, kan? :)

    BalasPadam
  2. bersyukurlah apa yang kita ada... moga berjaya dengan transformasi tu...

    BalasPadam
  3. tahniah..semoga terus maju ya ^_^

    BalasPadam
  4. Kalau demi utk kebaikan tak apalah Ffya.. harap-harap semua berjalan lancar.
    Mula-mula mestilah agak kalut sebab baru, tapi lama-lama jadi biasa..

    BalasPadam
  5. reshuffle kerja ke yunk.....mmg mula2 nk sesuaikan dgn tugas baru tu agak sukar, tapi dlm sebulan jer. pastu semuanya baik-baik aje...hehe

    BalasPadam
  6. selamat menjalani transformasi:) moga dapat menimba pengalaman dan pengetahuan dalam skim kerja yg berbeza:)

    BalasPadam
  7. lama xsingagh sini.. baru masuk keje so leh la berblogging.. keje pun tgh banyak ni.. tp mood masih ke laut...

    BalasPadam
  8. mmg kena bersyukur dalam apa juapun kan !

    BalasPadam
  9. syukurlah apa yg ada sekarang..
    semoga berjaya dgn transformasi tu ya

    BalasPadam
  10. masanya akan tiba utk beristirehat dan bergurau senda. tapi sekarang, let focus on your job first.. ^^

    BalasPadam
  11. isnyallah..smoga smuanya dipermudahkan n bjln lncar..lgi2 erja y awak buat melibatkan kerja2 murnikan...

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT