Rabu, 30 Oktober 2013

Pediasure

Assalamualaikum.....

petang baru muncul..banyak benda dan hal yg berlaku,,nak kembalikn  aku ke alam nyata agak bling2...ingat nak ww pasal rabu ka..da nak magrib baru ko hapdet ww bendanye...suka aku tengok susu Awina yg di offer ni...rege promosi ape ntah kt Giant...murah rm5 dari biasa..jarang ade promosi macam ni..yerlah kalo satu tin RM77.90 kalo da kurang RM5..xke jimat banyak tu.....dulu aku x alert bab rege susu ni...sbb bukan aku yang membeli..tapi sejak duduk sendiri ni..memaksa aku untuk amik tahu dan turn aku yg banyak kene pergi beli susu anak skrg...so kalo ayat en somi...'xkan rm2 berkira utk anak...maknye yg pakai sutera ratusan ringgit x plak berkira''''adoi, aku plak yg terkena...ni bukan bab kira mengira..tp sejak hidup sndiri, aku da mula mrencana ekonomi keluarga...x kira sapa yg beli...kite tetap nak harga yg jauh lebih murah kan..so uols sila setuju dengan aku...!!!!!

..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

6 ulasan:

  1. ayat sang suami selalu gitu... sbb kawan kat opis akakni selalu dapat teguran cam gitu gak...
    nak jimat salah tak jimatpun salah....

    BalasPadam
  2. lima ringgit pun duit kannnn...

    dn bertahun tak beli susu anak...

    BalasPadam
  3. sib baik la anak akak minum susu murah jer..heheheee..susah gak nak cari susu dier sebab ada alahan ngan laktosa..

    akak pon cam fyda gak, compare dulu harga baru beli..kalu ada promosi bleh la borong banyak skit..

    BalasPadam
  4. salam ieda...betul juga tu..jimat banyak

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT