Khamis, 31 Oktober 2013

Aura positif meresap ke dalam diri...

Assalamualaikum...
pe kabo uols.....Alhamdulilah...aura2 positif da mula menyerap dalam diri aku...ion2 negatif aku cuba tolak ke tepi....macam entri2 lepas di mana aku masih terapung di awangan dalam membuat suatu transformasi hidup..ape aku cakap ni erk..bahasa melayu mcam fail...pedulikan..

Sebarang keputusan yang aku buat bukan hanya main tembak je,,aku pohon petunjuk dariNya..supaya transformasi yg aku pilih tidak aku tersasar,..bahkan aura2 positif yang menyerap masuk ke dalam diri jugak hanya berbentuk kata2...di persekitaran aku...mule2 nya partner merangkap adik beradik sekawah a.k.a cikgu aku la skrg yg membawa aku ke lembah baru ni,..then suntikan dari konselor yg aku rasakan satu input besar..then sahabat2 yg di sekeliling yg x putus bg semnagat..n malam tadi...sempat aku bercerita kat my bff yg diputraya (ralat kalo bff aku yg ni xtau setiap apa yg aku buat..seolah minta keizinan)..dan rakan blogger jugak x dilupakan...ops..en somi jugak walau dia masih kurang keyakinan terhadap aku,,Alhamdulilah...

Aku tidak dibiarkan berseorangan..lalu aku memilih untuk meneruskan transformasi ini..Syukur lagi..dalam kebuntuan..dalam kecelaruan hadir lagi sahabat2 yang tidak jemu menyuruh aku jangan give up...dalam kebuntuan...confident level yang low..aku memilih untuk meneruskan bisness baru ini....

Nah ko..kalo bercakap x moh kalah...uosl mesti nak tau ape yg aku buat kan...aku amik masa skit je lagi untuk perkenalkan produk tu kan...mmg x dinafikan kawan2 terdekat memang da tau...kerna rasenye restu itu perlu..

tuan tanah yg tergedik di entri sendiri...my gurl-arisha..ramai cakap kami macam adik beradik walhal dia hanya anak buah pada en somi...pic ni macam x kene ngan entri ni kan...pic non edit...the real my face (ade kene mengena ngan my product kut..)

uols..pls doakan perjalanan baru aku ye..aura positif...teruskan meresap ke dalam diriku...InsyaAllah semakin banyak aku perolehi...aku akan berkongsi...Rabbi yassir Walla Tuassir...


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

8 ulasan:

  1. Salam Rieda, oh! Rieda yg dlu bukan la yg skrg.. skrg nampak lebih berkeyakinan.. n matang nampaknye... moga sukses selalu, dlm ape jua bidang...

    BalasPadam
  2. semuga berjaya dalam apa jua bidang, memnag seiras lah muka uols :)

    BalasPadam
  3. all the best dalam apa jua pun yer !

    BalasPadam
  4. Semoga berjaya dlm bidang diceburi.

    BalasPadam
  5. Bila jalan utk dituju telah nampak haluannya yg cantik mengapa nak ditangguh lagi. Kakak percaya kalau kiri-kanan, depan-belakang yg hampir dgn Ffya kata ok insya-allah pasti baiklah hasilnya...

    BalasPadam
  6. in shaa ALLAH kak
    teruskan ye. tanamkan yg positif aje

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT