Jumaat, 28 September 2012

Penangan Fareeda


Assalamualaikum...
hai uols....cam banyak mase free je kan...
terbelek pic lama...time pi KL ari tu..
semasa beraya di rumah adik di Bangi..langsung aku bermalam dirumahnya
TUJUAN....da lama tingin nak tengok butik Fareeda,..
tgk kat mane2 tudung ni bkn hangat skrg ye...
tgk fb org beratur memanjang luar kedai ye,..
ape yg best sangat ngan tudung ni sampai orang sanggup queue pjg..
pg esok jam 11 pegi la dari Country Height..
tgk2 mmg ade queue la..
dan aku jadik mangsa jugak le...dlm 20 minit queue..
dapat masuk..then kene menunggu lagi kat dalam...
gambar atas tu aku amik mase boring tunggu turn
tudung?aku beli 3 helai ..that time ada sale..tiap org dapat 3hlai je..
semua yg aku beli aku jual balik kat org,...hehehee
Comment psl fareeda...xtau nk komen ape...mmg da ade 2..3 helai tudung ni..
n NO COMMENT for this time...tunggu aku puas pakai dlu ye..heee
tgk dr gambar yg menunggu tu semua pekena Fareeda..kuat gak le penangan Fareeda kan...
aku x pakai pon time tu..
walau keterujaan aku kat fareeda ni agak kureng..yerla..da la tunggu lama..
then mase tgk stock kat dalam x byk...mane kuasa pembeli tok memilih...
aku beli pon my SIL krim..ngee...
hajat dihati nak kenal butik dia tercapai sudah...
Comment? uols la comment..heeee


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

8 ulasan:

  1. Design cantik tp tak memenuhi syariat. tak padan beli dgn hargamahal tp aurat tetap terbuka. itu pendapat peribadi akulah

    BalasPadam
  2. x tau nk komen sbb x de pun tudung fareeda nih.. x mampu nk beli.. ngeee..

    BalasPadam
  3. akak tak pernah lagi beli fareeda.. belum terjebak lagiler...
    tengok orang pakai comel jer...

    BalasPadam
  4. pergh..kalau saya memang tak sanggup dah dear..hehehe.

    BalasPadam
  5. sy x mampu kut nak berfareeda..mahal la....cukupla ber faridah sajer....

    tp tgk kawan pakai mmg cantik..awning terletak jer..

    BalasPadam
  6. akak mmg x mampu la.. mahal sangat.. setakat beli hajra punya je,.. tp org kata alah membeli menang memakai, fareeda ni kalau pakai mmg terletak je,.. x de le sengat benget, entahlah tu komen org le.. lg satu selain harga mahal, butik fareeda kat shah alam asyik tutup, kena p bangi, so x terpegi la...

    BalasPadam
  7. fareeda ka jahra ke awani ke..sweety ttp pakai bawal..hehehe

    BalasPadam
  8. mang aiii penuhnya..dengar memang cun tudung2nya..harga pon blh tahan tuhh

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT