Ahad, 10 November 2013

BB Plus Collagen

BB Plus Collagen..Inilah dia akhirnya diperkenalkan olehku...awalnya hanya berminat untuk mengamalkan bagi mengekalkan kesihatan dalaman sahaja...tiada niat lain...Al kisah aku ceritakan pengenalan bagaimana bermula nya BB Plus Collagen dalam hidupku...kes ni dalam lebih kurang 2 lalu..En somi demam malah berlarutan hampir seminggu...aku da syak yg dia maybe terkena denggi kerna mengadu sakit pada sendi dan tulang belakang tapi en somi berkeras x nak ke hospital...yerlah da 2 klinik pergi dan makan ubat namun x baik...pada hari paling teruk en somi merengkok dan sakit di bahagian belakang..aku plak memang kene kerja hari tu..aku tinggalkan en somi di rumah mak...then en somi diurut sebanyak 2x pagi dan malam...Alhamdulilah ghupenye en somi demam urat...

dalam pada tu sakit belakang tetap x hilang...dalam ms yang sama jugak..kawan aku syorkan produk ni..dia kate cube dlu mungkin bole hilang sakitnye..slps sehari di urut...aku bancuhkan satu sachet bbplus dua mlm berturut...dan sakit belakang mulai berkurangan...kate en somi sbb ubat klinik...so dibiarkan sepi produk ni selama 3..4 hari...sebab da beli sekotak dan terbiar aku yang amalkan dalam 4 sachet..aku rasa badan aku len..aku pon turut membancuh semula utk en somi..yg ketara aku perasan perubahan aku memang x mengantok pada siang hari..dan badan memang rasa ringan...dalam 5 sachet en somi amik..aku tanye dia..yup sakit belakang memang hilang...dan dia cakap lagi kulit muka da kurang berminyak...di situlah bermula BB Plus Collagen dalam hidup aku...

So nanti aku share lagi pasal BB Plus Collagen ni ok...but sikit info pasal produk ni..

Mengapa memilih BB Plus?
BB Plus diperbuat daripada kolagen ikan yang bermutu tinggi. Kolagen ikan dikelaskan sebagai Kolagen Jenis 2, yang mempunyai struktur rantaian asid amino yang seakan-akan sama seperti yang terdapat dalam kolagen manusia. Habitat semulajadi ikan menyebabkan kolagen ikan  mempunyai kandungan Prolin dan Glisin yang cukup dalam suhu badan ikan yang rendah iaitu sama seperti kolagen manusia. Prolin dan Glisin adalah dua jenis asid amino yang penting untuk penghasilan kolagen, mengekalkan kecantikan kulit dan kesihatan rawan. Kolagen ikan ditukarkan menjadi peptida dengan menggunakan teknologi terkini untuk sumber kolagen yang kaya dan kesan penyerapan yang lebih baik. 
 dan di sini bermula lah new transformasi dalam hidupku,, kawan yang perkenalkan BB Plus Collagen ni mengajak turut serta bersama menjalankan bisnes ini. Mulenye teragak2 nak buat..yerlah memang aku x pandai pon nak berbisnes bagai ni...namun bila da dapat petunjuk dan support dari orang terdekat..tidak salah mencuba..aku cek balik niat kenapa nak ber bisnes ni akhirnya aku tekad,InsyaAllah, BB plus Collagen memang membantu mengekalkan kesihatan dan kecantikan. dan kene mengena dengan entri ini....so chayuk BB plus Collagen..



..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

2 ulasan:

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT