Isnin, 11 November 2013

Perubahan demi perubahan

Assalamualaikum....

Ape kabo semua...Alhamdulilah aku jugak semakin sehat dan bertenaga...sila jangan muak yer coz hari ni aku nak bercerita lagi pasal BBPlus collagen ni....so kali ni aku share setelah mengamalkan BB Plus Collagen ni.

 - siyes memula minum BB Plus Collagen  memang aku x kesan dan perasan langsung akan perubahan pada badanku...maybe aku x ingat yang aku da amalkan beberapa sachet...mulenye aku perasan yang aku x ngantok macam kebiasaannya..sebab aku biasa masok opis asal tgh hari..menguap macam ape je,,berkali-kali hingga ke punch card...kalo mlm kul 11 pon da nak tido..tp skrg aku bole berjaga sampai jam 1,2 pagi buat assignment

- then aku mula perasan yang aku ni aktif sangat belakangan ni...makne nye tubuh aku memang da ringan 
- lagi, semasa aku amik 3 sachet aku terjatuh kat dapor akibat Awina tumpahkan air kat lantai...memang brakedance dan sakit belakang dan belikat kaw2..tp sakit tu x lama..psl aku tetap teruskan rutin amalkan BB Plus collagen ni..bukan tu aje, sakit belakang, lenguh kat pinggang memang da xde skrg..Alhamdulilah

-ni ketara juge perubahannya..aku ni sejak 30 series ni,,cepat sgt rase letih dan penat..kalo balik keje kan..da sampai rumah rase nak baring setiap masa..nak rest je...tp sejak amalkan BB Plus Collagen aku memang x rase lenguh wei....part ni memang best psl da hmpir sebulan aku x pg mengurut..kalox, asal nak tido je sapu minyak panas...skrg memang x sapu da...Alhamdulilah..

-kalo dulu aku memang selalu kene attack sakit lutu...blh imagine umur 30 series cam aku blh sakit lutut....arghh bile da kena kan...memang terhenti semua benda yg aku nak...yg ketara lutut belah kanan..tapi sejak amik BB Plus Collagen ni jugak..setakat hari ni memang xde sakit lutut lagi..Alhamdulilah..

-cewah...aku sendiri lak jadi testimoni..., Alhamdulilah..perubahan demi perubahan yang aku alami sejak mengamalkannya...InsyaAllah, aku akan citer lgi pasal perubahan setelah amik BB Plus Collagen ni...tu baru satu bab..

ini fakta tau...
Penghasilan kolagen berkurangan dengan kadar 1.5% pada setiap tahun selepas usia 25 tahun.Kesan penurangannya mula dirasai lebih kurang 10 tahun kemudian. Selepas usia 45-50 tahun, badan kita akan kehilangan hampir separuh daripada kolagen yang ada. Jadi, semakin tua, semakin berkurangan kolagen dalam badan.Oleh itu kolagen diambil sebagai makanan kesihatan untuk pelbagai penyakit seperti osteoarthritis(sakit sendi), osteoporosis, arteriosclerosis selain untuk kegunaan kosmetik dan pelembab kulit.


itu aku dapat ketika mengugel kenapa tubuh aku rasa len bile amik BB Plus Collagen ni...maka faham le aku ghupenya dalam BB Plus collagen terkandung ekstrak ikan terhidrolisis yang jauh dari pencemaran, kita tau kan yg ikan itu mempunyai kandungan protein yang tinggi. so pengambilan BB Plus collagen sebenarnya dapat membantu merawat penyakit osteoarthritis, asteoporosis dan mengekalkan kelembapan pada kulit..


ini plak kesan kekurangan kolagen pada badan..so ade yg prob mcm kat atas tu..makne kandungan Kolagen dalam badan kita da berkurangan..so sbg pilihan,,,bole la mencuba BB Plus Collagen..Untuk kesihatan dalaman dan luaran nye sangat berbaloi...so aku sendiri berpuas hati...uols x berani nak cuba?? so sbrg pertanyaan bole contact  ye....RiedaFfya 0179004646


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

8 ulasan:

  1. Bila dah tahu kebaikannya teruskan consume Fyya.
    Mesti ramai yg nak beli bila dah tahu kebaikannya..

    BalasPadam
  2. as-salam
    alhamduilliah
    kan saya amik ephyra :)

    gambar langkawi nnti ye kak

    BalasPadam
  3. sekarang akak tengah amalkan minum minyak zaitun di malam hari.
    moga sukses ya ida

    BalasPadam
  4. memang best bbplus ni..xrugi kalau mencuba..good luck my friend :-)

    BalasPadam
  5. CiM ada amalkan collagen Blinq drink.

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT