Isnin, 19 November 2012

penting ke tidak benda alah ni..?

Assalamualaikum uolss....
semua sehat n ada baik ke?
aku kekurangan sihat.....coz selsema n kepala berat semacam je...
nampak pic bawah ni x?
tentu le nampak kalo da post..
dua2 ni milik aku....nape 2?
meh nak citer...rapat!rapat!...
Dua benda alah ni penting bagi aku....
Sebelah kiri warna pink tu aku beli kat pc fair di Penang...
beli masa balik kampus di USM mase 1st year...500gb
bile da ade...tangkap muat le ape yg perlu..
yg kelakar bukan penuh dgn data or nota or video kuliah...
tapi full of story...ape lagi kalo bukan citer2 korea...
kalo da teruja nak wat camner...
2...3 minggu lepas...
Wani nak krim 1 lg external kat en somi ku yg outstation ke KL..
katenye wat back up la ma...senang skit...
nak beli ke tidak..nak beli ke?
pikir punye pikir...banyak lagi citer korea yg 2012 nak masuk ni...
maka..beli je la....si hitam....1 tera tuh...
so 2..3 ari ni aku copy paste citer korea dari si pink ke si hitam...
termakan pujuk beli external baru tu rege nye RM270..
mase beli yg pink tu...RM169 je...
yg si hitam tu..bukan 1 beli tau,,,,
3 bijik en somi angkut....aku punye satu je..
2 lagi tu...wani n cousin aku punye.....
citer2 korea da banyak masuk tapi ade mase ke nak melayan semua drama tu?
so..benda alah penting kat aku le....
mane2 pergi angkut le....
walau banyak cerita2 yg aku save kat dalam...
aku x lupe hal kerja n nota n video kuliah tau,,,
so pade uols la..
benda alah ni penting x? 
jawab...jawab...

..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

29 ulasan:

  1. wow!! saya nak beli tak terbeli2 lg.. hehehe.. ok la tu.. semua boleh save..

    BalasPadam
  2. penting utk simpan movie...tp MV takde hehehe

    BalasPadam
  3. hmm eiqa x suka save dlm benda niee..
    sbb itu mmg eiqa, hehee
    amboiii, bnyak cite korea..
    nak nak nakk nakk.. *nyibuk jgak

    BalasPadam
  4. penting r bagi peminat citer korea..
    hahahaha
    x puas agi mikir gosip sakni ni..hahahaha

    BalasPadam
  5. as salam

    akak takde..tak reti pun hehe:)
    korea akak tgk kt 393 je kalau ada masa:)

    BalasPadam
  6. cite korea..!! alaaaa nak download gak.. ada link tak? hehe

    BalasPadam
  7. beli kat mane tuh 1 tera dapat rm270??
    sbb aku tgk kt the mines 1 tera rm290 kott....

    BalasPadam
  8. minat sungguh kpop2 ni ye

    BalasPadam
  9. penting...tp untung r beli time pc fair penang tuh..skrg dh mhl hagenye..

    BalasPadam
  10. penting la bg yg rase ianye penting...

    Sis Rieda, jgn lupe yg, comment yg saya tadik tu...

    huhu.. saya sedang menantikannya... terima ksh!

    BalasPadam
  11. sy ader pendrive jer.. seb baik la sy kurang berminat ngan drama2 korea nih.. klu x mau terjebak beli jugak benda alah tuh.. hehe..

    BalasPadam
  12. Bestnyet..msti byk citer korea dlm external hrdisk ni kn...sy pn peminat movie korea jgk...hehe

    BalasPadam
  13. kalau siap dgn nota kuliah, kira pntg la tu :-)

    BalasPadam
  14. Kalau nak donlod movie bebanyak mmg perlu la..

    BalasPadam
  15. Penting klu byk data yg nak disimpan.

    BalasPadam
  16. sy xlayan citer korea jd xpenting la utk sata hahaha
    blh mcm tu

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT