Isnin, 10 Disember 2012

Crepe duyan,....

Assalamualaikum....
da petang ari pon..baru dapat bersiaran ye...
nak citer entri yg terperam lama....
da nak basi agaknye kisah CD ni kan...
semua org duk bercerita...tapi aku pendam lelame...
ari tu dpt msg dr kwn lama...dia tnye nak order CD x?
utk tidak ketinggalan or digelar jakun..
MAKA...aku pun order le...5 bekas kalo x silap...
siap pegi amik...then agih utk semua kwn2 terdekat...
2 hari aku peram dalam peti ais..
2 hari lepas tu da free time...bukak peti n amik satu...
penuh penghayatan ni...aku gigit sekali....
hurm..lidah da rasa something...
tetiba rase pening...
nak telan ke?nak kunyah? or buang..?
x baik membazir...gigitan digigit perlahan....
dalam ati : cepat le abih.....aku tolak dengan air...cepat2 kunyah...
rase mual...rase cam krim n duyan bercampur...
OH NO!!...aku x suka crepe duyan le...
maybe xleh nak hadap bile krim + duyan cam tu...
aku lebih suka duyan original...
tetiba teringat...aku bkn penggemar krim,
bukan penggemar eskrem,....
apatah lagi eskrem perisa duyan...
lidah lain-lain kan...maybe orang suke CD nih...
Si Linda ngan Wani cakap CD yg aku kasik tu sedap sgt...tapi aku...?
Aku x sukeee....


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

14 ulasan:

  1. Salam ukhuwah…terima kasih sudi terjah blog akak..:) wah duyan crepe..i like;)

    BalasPadam
  2. nak..nak juga, boleh?

    selamat petang..

    BalasPadam
  3. salam sis
    Erm..nampak lazat je.kalau nak poskan leh? Hehe gurau je sis.

    Terima kasih sudi lapangkan masa di tempt TA

    BalasPadam
  4. as salam

    nampak cedap nih, tp lom penah terai

    boleh je lagi join GA akak..klik kat link ni..maybe seblom Januari akak umum the winner :)

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=496483537031364&set=a.496483533698031.122379.263044140375306&type=1&relevant_count=1

    BalasPadam
  5. bg lya boleh la..tp nk mkn byk2 xleh..sbb muak..

    BalasPadam
  6. kalu sejuk sedap la..dok terasa sgt krim tu cair..
    mula2 makan pun ting tong gok..tp ok je lps tu..tp sedap lg duyan fresh.........

    BalasPadam
  7. akakpun mengorder sebab tak nak ketinggalan.. tapi kalau dapat yang ori lagi best kot.. akakni peminat durian tegar punya...
    jadinya kalau kasi crepe duyantu habis gak akak telan...

    BalasPadam
  8. oo first taim dengo org x suka crepe doyan.. tak pe le lain org lain citrasanyer.. heheheh

    BalasPadam
  9. Leeza blm berkesempatan lg rasa crepe durian ni..ketinggalan zaman:)

    BalasPadam
  10. PM sampai skrg tak merasa durian crepe nih...huhu

    BalasPadam
  11. Isk2 ramainya demam crepe doyan ni yek

    BalasPadam
  12. ada yg sk ada yg x... tp DC ni mmg tgh dilanda fenomena kan.. hhi

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT