Isnin, 15 April 2013

JANGAN SEDIH

Assalamualaikum...
mengharapkan semua bloggers sehat dan ceria di pagi isnin...syahdu la plak..
Alhamdulilah awal pagi da jenguk blog ye tuan tanah...bukan ape.. ku sedikit mengejar waktu..rasenye aktiviti di blog bermula ari ni agak kureng la...bermula hari ni juga..kerja yang melambak akan ku usahakan untuk mengejar dateline before 21 April ni...arghhhh..i'm little stressed semalam aku da buang habis...heee.. marah pon aku kene hadap jugak...selagi tulang 4 kerat ni bertenaga, kerja tetap wajib dihabiskan...betul x? bermula hari ini jugak,, program pejabat di setiap adun akan bermula juga mulai hari ini....menghimpun sejumlah klien jabatan..... pru13.. sejenak aku berpikir ape kene mengena tu ngan klien jabatanku..

dan itu jugak..maybe slow le aku bw nanti..jika ade kelapangan di petang hari..InsyaAllah bole aku melawat uols nanti..so aku nak prepare ape yg perlu..

pst..entri atas aku cilok dari fb...best je ayat dia kan..cam kene mengena je ngan aku....JANGAN SEDIH teman...kasih sayang dan rahmat Allah mengiringi perjalanan kita..
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

9 ulasan:

  1. Buatlah yg terbaik Ffya. Jgn abaikan kerja dan tanggungjawab hanya hanya kerana blog. Kakak tak kisah Ffya dtg blog kakak atau tak tapi kalau kakak terjumpa N3 Ffya pasti kakak akan singgah...

    BalasPadam
  2. selamat bekerja......happy monday!

    BalasPadam
  3. utamakan apa yg utama dulu.hehe.. kerja kasi beres br syok nk BW kan.. semoga baik2 je ye dan dipermudahkan segala urusan..

    BalasPadam
  4. Salam isnin...selamat bekerja.. :D

    BalasPadam
  5. Selamat hari isnin ieda...semoga segalanya berjalan lancar ..In Shaa Allah

    BalasPadam
  6. gd quote N take yr time yer

    BalasPadam
  7. smoga hari2 y akan kt lalui pnh keceriaan..

    sama la dgn lya, update & bw bla smpt je..sbb lya pon bz sgt2 skarang ni..

    BalasPadam
  8. alahai jangan bersedih... kita masih bernafas... syukur dan manfaatkan...

    BalasPadam
  9. AJ ari isnin selalsa aritu memang sedih je....
    Ni dah okay dah... =D

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT