Selasa, 10 September 2013

Hari Pendaftaran OKU

Assalamualaikum w.r.t.h
baru kesempatan nak update...
nilah program yg dikatakan...
Hari pendaftaran OKU peringkat Negeri yg bertempat di daerah ku bekerja,,

ni haa....sebagai ajk makanan..aku bertugas di bahagian ini le...
aku bukan main kontrol ayu...tp tengok le parang utk potong lemang tu ditanganku..
pisau x cukup...parang pon bedal...mengejar masa..

buah-buahan kampung sentuhan tangan ku....yg dalam dulang tu aje...yg dalam besen tu orang len buat...
Antara tetamu yang hadir...ramai jugak kan..time ni acara perasmian blom bermula..


khemah makanan...totally aku n the geng yg bertugas di bawah khemah ni....memang bole semput hari tu..
acara sedang berlangsung...YB Parlimen yg rasmikan majlis tu...Siap pengarah JKM Negeri dan Pengarah OKU JKMM turun padang...
da selesai majlis..makan le...berasak orang ke khemah ini untuk santapan tengah hari..sebab sekali ngan jamuan raya..makanan pon banyak bermotifkan raya...pic makanan pon x sempat nak amik...
i luv this pic....candid scene..aku cilok dr fb Jkm negeri..

also this...cilok gak dari JKM negeri.....

pic ni memang dari tab aku....huuu..nice jugak....bukan kualiti pic tu..but our friendship,,,

tetap nak masuk pic tuan tanah kedaung...pic pertama yg aku snap dr tab ku. kunun nak tunjuk kat geng wannabe la...sebagai suatu memory, tu yg masuk sini...hari tu mmg aku x sempat nak amik pic banyak pon coz aku busy utk susun atur makanan..mmg busy gile aku ari tu...dan lepas program tu jugak aku kepenatan yg amat sangat sampaikan da x kenal rupe sendiri....hihihi...tp yg kelakar nye esok siap aku bole makan angin lagi...so tunggu next entri ok...

pst...kebanyakan pic2 di sini aku amik dari fb jabatan dan personal opis...huuhu...





..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

15 ulasan:

  1. sedondon bercolor block gitu..cantekkk..
    gambar candid tu,akak pon suka..

    dah kenapa potong lemang ngan parang..nasib baik bkn kapak..hihi

    BalasPadam
  2. suka tgk baju tu..cantik...tp nape cheqna tak geng biru jgk...

    BalasPadam
  3. Ehh... kakak nampak Cheqna di sisi Ffyalah..
    Baru teringat satu jabatan ye.
    Penat tapi kakak nampak meriahnya:)

    BalasPadam
  4. nice la...baju tu memang sedondong macam tu ke? hehehe

    BalasPadam
  5. mesti sis kenal kan peg PKMD Kemaman En Ghazali.. x-bos Leeza.. hehe

    BalasPadam
  6. wah.....cantiknye baju korang.....:)

    BalasPadam
  7. cantiknye rbaju diaa.... kena jerpadananan warna...
    tuler kalau ida tak sebut pasal parangtu memang nampak ayu bebenoler orangnyer...
    nampak meriah majlistu.. moga bermanfaat...
    yo ler dah lama tak tengok cheqna...

    BalasPadam
  8. cantik baju orang2 kuat majlis, biru sedondon :)

    BalasPadam
  9. saya juga suka dengan design kain baju tu,nampak menarik...hmmm...ramai yang tegur tu cheqna ye,saya pun perasan...betullah ye..

    BalasPadam
  10. cantik la pakaian uols kak :)
    sedondon gitew.aemoga ikatan akak2 semua berkekalan.aamiin

    BalasPadam
  11. tiap2 tahun OKU mmg kena mendaftar ke? ke.....pendaftaran OKU baru?

    BalasPadam
  12. serius lawa la kaler baju dan tudung...

    BalasPadam
  13. manisnya pic akhir tu..:)baju pun cantik2 semua..

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT