Isnin, 6 Mei 2013

Bila handphone rosak lagi..

Assalamualaikum...

argh tension sudah bila handphone rosak lagi....rase x sampai 3 minggu my phone bertukar skrin...kali ni rosak lagi.. jugak gara2 tangan Awina...dia mintak nak handphone...kalo x bagi tau je la mengamuk paras mana,,..so nak bagi dia diam..handphone bertukar tangan...bile bertukar tangan ntah camner Wina buat hingga skrin dia blurr, kuar gambar berbelang-belang..cam mereng jap phone tu.. hingga petang semalam da gelap semacam...bile orang kol aku blh jawab jerla..nak reply msg n nak tengok sape kol mmg x dapat la,...arghh tension..nak marah budak kecik...salah aku jugak bagi dia kan...so petang ni my phone da selamat masuk bengkel la..papa jugak yang hantar..tolong settle sekali cost phone tu ye pa...thank you..

pstt...mood mengantuk ni..maklum le lepas lunch...kat telinga da sumbat earphone, da pasang sekuatnye tapi mengantuk ni tetap ado..fresh air..plsss!!
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

17 ulasan:

  1. Kena belikan Wina satu hp buat mainan Ffya. Dia suka main tu. Beli yg satu-dua ratus pun ada. Insert game biar dia main...

    BalasPadam
  2. baca entry ni.. dan2 tingat kamera saya yg rosak tu... saya pun sbb bg alisha guna jugak...

    *kg saya kat kuala ibai.. kalau nak dtg umah maksu saya tu, gtau saya awai2 yer.. saya bg plan :-) nanti leh jumpa.. hihi

    BalasPadam
  3. dugaan.

    akak..esok sy nak balik kedah.
    saya dah cakap ngn ayah

    nanti akak send alamat rumah kat no saya ye.
    sy pos terus. yg ni saya bagi dulu kat akak utk try ;)

    kalau akak suka lain kali boleh la beli ye..

    BalasPadam
  4. alamak.... betoi kata kak zakietu.. belikan yang murahtu.. yang kita punya simpan elok2... jangan bagi dia nampakpun...
    kalau suami akak mampuih dia tak nak tolong.. tapi dia tolong bebelkan akak bolehler..

    BalasPadam
  5. KA pun masih mengantuk ni hehehe

    BalasPadam
  6. hpone baru plisssss...yang lama bagi awina jer lah mama...

    BalasPadam
  7. kena spare tepon mainan bg kat anak... hahaaha sama le kita masalah yg sama anak suka main henpon

    BalasPadam
  8. Salam sister..jemputlah berkunjung ke blog Hijab Valley. Byk koleksi shawl dan tudung2 menarik.. jgn lupa follow jg ye..insyaAllhah HV boleh bagi special price.. =)

    http://hijab-valley.blogspot.com

    BalasPadam

  9. AJ aritu fon rosaK pun rasa gelap dunia sekejap......

    BalasPadam
  10. hehe, nampaknyer kena angkat baruuu la.

    BalasPadam
  11. pasni kena beli kat wina satu...ekekeek.:) patut la x leh wasup..cewah, tetiba ja akak cakap x leh wasup..huhu..sabaq ye ida..

    BalasPadam
  12. Harap hp tu cepat siapnya repair....budak2kan.

    Jom join bloglist kak Nurul.

    BalasPadam
  13. SALAM ida..kak intan ada sms ida...bb kak intan rosak so tak dapat nak wasup bagai lagi..kak intan tukar pakai hp biasa..kawan ida nak baju yng mana ya?

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT