Ahad, 12 Mei 2013

Salam bertemu lagi...

Assalamualaikum...
da lama x bersiaran kan..ape kabar uols...
sejak iphone aku rosak aku langsung x hapdet belog..
x bw umah uols...tetiba menyepi...
padehal xde kene mengena langsung iphone ngan belog kan..
hanya daku yg mengetahuinya...
rasenye minggu ni..hari ni nak start balik hapdet belog..mesti ade org rindu kat aku..
jenis perasan sensorang kan..so kembalikan moodku..
untuk aku kembali merencana, melakari, meninta, cewah..
memeriahkan persada belog ini..

psst: harga emas da kembali naik, naik n naik seperti yang dijangka lepas pru13 harga akan melambung, apatah lagi kunjungan bulan Ramadhan akan menjengah x lama lagi..so faham je la erk..so pada yang membeli emas tu, make sure berat emas sama seperti yang tertulis..lepas beli make sure timbang balik berat kat rumah ye, lagi satu jangan mudah tertipu emas murah tapi kos upah belum tentu murah, kadang2 peniaga charga atas upah...xkan derang nak rugi kan...pandai2 la buat penawaran untuk upah emas yang dibeli...make sure uols tau nak kira masa buat pembelian emas tu...uols paham ke ape yg aku cakap ni erk....heee..


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

5 ulasan:

  1. tak pakai emas la rieda..
    sebab anak kecik kan...
    hahaha.. anak2 la emas saya
    cewah!!

    BalasPadam
  2. mestilah rindu...
    pssss::::: orang pantai timur memang pandai bab jual beli emasni kan.. respek akak...kena belajarlerkan...

    BalasPadam
  3. salam ziarah...

    emas naik semula yek...memang dah agak dah...xsempat nk shopping emas aritu sebab duit pn xsempat...hehe..

    BalasPadam
  4. Harga emas dah naik balik ek??
    Baru ingat nak membeli.......

    BalasPadam
  5. huhu..masa terbaik plok nak mnjual emas..ekekkekee..

    ermm maybe p'word dlm iphonne kot??

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT